Efektywna rehabilitacja wykonywana w mieszkaniu pacjenta

Kilka tygodni temu złamałem nogę. Poszedłem z kolegami z Gdańska rozerwać się po pracy i zwyczajnie zagrać w piłkę nożną na Orliku. Starałem się wypaść jak najlepiej, ale jak to zwykle bywa wówczas dzieją się nieprzewidziane okoliczności.



Skończyło się tak, że po starciu z jednym z kolegą złamałem nogę. Byłem tym faktem przerażony. Okazało się, że czeka mnie rehabilitacja. Na szczęście moja koleżanka doradziła mi fachowego rehabilitanta. Okazało się, że nie musiałem nawet wychodzić ze własnego domu, co byłoby dla mnie naprawdę bardzo trudne i uciążliwe. Zwłaszcza, że w domu jedynie tata ma prawo jazdy, a pracuje relatywnie do późna. W każdym razie cieszyłem się, że mogą korzystać z pomocy profesjonalistów, którzy zwyczajnie przyjeżdżali do mnie na kwadrat. Na początku byłem oczywiście pełen obaw, jak to wszystko będzie wyglądało. Natomiast mój fizjoterapeuta to człowiek o złotym sercu.
Ma nie tylko i wyłącznie edukację i doświadczenie, a też dobre podejście do wykonywanego zawodu. Co jakiś czas coś zażartuje, dlatego atmosfera jest bardzo przyjemna. Najważniejsze jest jednakże to, że bardzo dobra ta rehabilitacja w ogóle przebiega zgodnie z planem. Czuję, że krok po kroku wracam do stosownej sprawności w nogach. To jeszcze odrobinę potrwa, aczkolwiek cieszę się, że udało mi się natrafić na fachowców, którzy wykonują tego rodzaju usługi zgodnie z najwyższymi normami. Szczerze mówiąc przedtem przed tym niefortunnym wydarzeniem wręcz nie wiedziałem, że jest taka możliwość. W każdym momencie wydawało mi się, że należy koniecznie iść do placówki prywatnej albo publicznej itp. Wręcz nie wiem, jak bym to zrobił, bo początkowe dni były dla mnie faktycznie niezwykle trudne. Tym bardziej cieszę się, że znajoma powiedziała mi o takich medycznych fachowcach, którzy przyjeżdżają do mnie do domu i zwyczajnie sukcesywnie realizują plan terapii rehabilitacyjnej. Wierzę, że przyniesie to odpowiednie efekty.
Sprawdź tutaj: o fizjoterapii i masażach to tu więcej.