Wybór reklamy do kalendarza

Przepiękny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. Jeżeli już np masz sklep internetowy i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy np w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do w zasadzie każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz też wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis jedynie do zakupów na określoną kwotę, na przykład, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 zł, lub minimum za 200 złotych.




Kalendarze oferowane klientom mogą być również w sklepach stacjonarnych i tutaj dokładnie tak samo sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze naprawdę różnej jakości, przy czym musisz pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są oferowane w różnych wersjach. Przykładowo kalendarze reklamowe mogą posiadać grawer i w takim wypadku powinno się za nie zapłacić więcej. Mogą posiadać także tylko logo i przykładowo dane adresowe lub tylko logo i zdjęcie np ze sklepu lub zdjęcie twoich towarów. Te warianty są różnorodne i każda firma ma własne swoje pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. Zdarza się, że drukarnie albo agencje reklamowe pomagają w wybraniu adekwatnej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. W pewnych sytuacjach kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Sprawdź: sprawdź co piszą o projektach graficznych